YOGA NIDRA · 4 sändningar med Sofia Dejke

Yoga Nidra – en yogisk sömn. Här guidas du i djup avslappning i läge mellan vakenhet och sömn. Yoga Nidra i tjugo minuter motsvarar flera timmars sömn för hjärnan. Den kan göras när som helst under dagen, i en paus på eftermiddagen eller innan du ska sova.

  • #yoga nidra – en stilla sjö · djupavslappning för bättre sömn. 20 min
  • #yoga nidra – berget · djupavslappning för bättre sömn. 20 min
  • #yoga nidra – det stora trädet · djupavslappning för bättre sömn. 20 min
  • #yoga nidra – lätthet och tyngd · djupavslappning för bättre sömn. 20 min

Köp alla 4 sändningarna till rabatterat pris!

80 kr 80 kr

#yoga nidra – en stilla sjö · djupavslappning för bättre sömn. 20 min med Sofia Dejke

Välkommen till yoga Nidra – en yogisk sömn. Du kommer att guidas ner i djup avslappning för att hamna i läge mellan vakenhet och sömn. Yoga Nidra i tjugo minuter motsvarar flera timmars sömn för hjärnan. Yoga Nidra kan göras när som helst under dagen, kanske i en paus på eftermiddagen, kanske precis innan du ska sova.
Den här Yoga Nidran utgår från att du vill stanna kvar liggande och sova för kvällen. Men du kan också vakna och fortsätta din dag efteråt om du vill. Du kommer att bli guidad så att du kan välja.
Förberedelser:
Du behöver ett mjukt underlag att vila på, eller en riktigt bekväm fåtölj. Du behöver också en filt om rummet känns kyligt och kanske en kudde om du upplever det obehagligt att ligga med nacken rak. Det är bra om du är i ett rum som är lugnt och mörkt. Kanske vill du borsta tänderna och släcka alla lampor innan du lägger dig tillrätta.

Kan ses till 8 maj 2021

#yoga nidra - berget · djupavslappning för bättre sömn. 20 min med Sofia Dejke

Välkommen till yoga Nidra - en yogisk sömn. Du kommer att guidas ner i djup avslappning för att hamna i läge mellan vakenhet och sömn. Yoga Nidra i tjugo minuter motsvarar flera timmars sömn för hjärnan. Yoga Nidra kan göras när som helst under dagen, kanske i en paus på eftermiddagen, kanske precis innan du ska sova.
Den här Yoga Nidran utgår från att du vill stanna kvar liggande och sova för kvällen. Men du kan också vakna och fortsätta din dag efteråt om du vill. Du kommer att bli guidad så att du kan välja.
Förberedelser:
Du behöver ett mjukt underlag att vila på, eller en riktigt bekväm fåtölj. Du behöver också en filt om rummet känns kyligt och kanske en kudde om du upplever det obehagligt att ligga med nacken rak. Det är bra om du är i ett rum som är lugnt och mörkt. Kanske vill du borsta tänderna och släcka alla lampor innan du lägger dig tillrätta.

Kan ses till 1 maj 2021

#yoga nidra - det stora trädet · djupavslappning för bättre sömn. 20 min med Sofia Dejke

Välkommen till yoga Nidra - en yogisk sömn. Du kommer att guidas ner i djup avslappning för att hamna i läge mellan vakenhet och sömn. Yoga Nidra i tjugo minuter motsvarar flera timmars sömn för hjärnan. Yoga Nidra kan göras när som helst under dagen, kanske i en paus på eftermiddagen, kanske precis innan du ska sova.
Den här Yoga Nidran utgår från att du vill stanna kvar liggande och sova för kvällen. Men du kan också vakna och fortsätta din dag efteråt om du vill. Du kommer att bli guidad så att du kan välja.
Förberedelser:
Du behöver ett mjukt underlag att vila på, eller en riktigt bekväm fåtölj. Du behöver också en filt om rummet känns kyligt och kanske en kudde om du upplever det obehagligt att ligga med nacken rak. Det är bra om du är i ett rum som är lugnt och mörkt. Kanske vill du borsta tänderna och släcka alla lampor innan du lägger dig tillrätta.

Kan ses till 24 april 2021

#yoga nidra - lätthet och tyngd · djupavslappning för bättre sömn. 20 min med Sofia Dejke

Välkommen till yoga Nidra - en yogisk sömn. Du kommer att guidas ner i djup avslappning för att hamna i läge mellan vakenhet och sömn. Yoga Nidra i tjugo minuter motsvarar flera timmars sömn för hjärnan. Yoga Nidra kan göras när som helst under dagen, kanske i en paus på eftermiddagen, kanske precis innan du ska sova.
Den här Yoga Nidran utgår från att du vill stanna kvar liggande och sova för kvällen. Men du kan också vakna och fortsätta din dag efteråt om du vill. Du kommer att bli guidad så att du kan välja.
Förberedelser:
Du behöver ett mjukt underlag att vila på, eller en riktigt bekväm fåtölj. Du behöver också en filt om rummet känns kyligt och kanske en kudde om du upplever det obehagligt att ligga med nacken rak. Det är bra om du är i ett rum som är lugnt och mörkt. Kanske vill du borsta tänderna och släcka alla lampor innan du lägger dig tillrätta.

Kan ses till 17 april 2021

Sofia Dejke

Ägare av Studio Karma, yogalärare och inspiratör.
Kommande LIVE sändningar
PLAY sändningar

Scroll to Top